Klubben

Hjallerup modelflyveklub hed oprindeligt Dronninglund Modelflyveklub. Klubben har eksisteret siden 1975 og har i dag 0 medlemmer (heraf 0 passive).

Vi flyver både med fastvingede fly, multirotor og helikopter. Fordelingen er pt. således:

• 0 medlemmer flyver fly (heraf 0 primært fly)
  • 0 medlemmer flyver heli (heraf 0 primært heli)
  • 0 medlemmer flyver multirotor (heraf 0 primært multirotor)
  • 0 medlemmer kører RC-bil (heraf 0 primært RC-bil)

Flyvedagene i klubben er lørdage kl. ca 12.00 og onsdage i sommerperioden efter kl. 17.00.

Når man bliver medlem får man adgang til et mailsystem, der benyttes flittigt, hvis det ser ud til godt vejr og man gerne vil have selskab på flyvepladsen. Så flyvetiderne er kun vejledende, man kan i teorien flyve hver dag fra morgenstunden til klokken 22.00 om aftenen, hvis man har lyst.

Kom og se hvad vi laver!

Et medlemskab koster årligt:

• 800,- kr. for seniorer
  • 400,- kr. for juniorer (op til 18 år)
  • 150,- kr. for passive

Herudover skal du være medlem af “Modelflyvning Danmark“. Medlemsbeviset skal bruges ved flyvning på andre pladser. Der følger også et medlemsblad med.